Wij ondersteunen vastgoed bedrijf Milcon Immo B.V. op diverse marketinggebieden. Voor het project Residentie Carrefour verzorgen we de social media en zetten we advertenties in om infodagen te vullen. Met een toegankelijke benadering richten we ons op potentiële kopers, en bij meerdere andere projecten van Milcon Immo is Anivation ook een belangrijk onderdeel van het ondersteunende team.

De advertentie

We hebben recent meerdere succesvolle campagnes uitgevoerd op zowel Google als Meta (Facebook). Deze campagnes waren specifiek gericht op onze doelgroep, met een nauwkeurige targeting op basis van locatie en leeftijd. Door deze gerichte aanpak konden we het verkeer afkomstig van onze advertenties nauwkeurig meten. Dit stelt ons in staat om ons advertentiebudget zo effectief mogelijk in te zetten, waardoor we maximale resultaten behalen uit onze online marketinginspanningen.
Hier komen stad, natuur, zorg en mens samen.

Advertenties in de huisstijl van Residentie Carrefour

De "interactieve" advertentie

We gebruiken graag al onze trucs om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen op de advertentie klikken. Door de advertentie er aantrekkelijk en "klikbaar" uit te laten zien, zorgden we ervoor dat veel mensen erop klikten en direct naar de website werden doorgestuurd.

Een beleving opwekken

We nemen de mensen alvast mee in een koopappartement om ze te laten zien wat voor type woningen er beschikbaar zijn en waarom ze zouden kunnen kiezen voor Residentie Carrefour.

Klaar om indruk te maken?

Anivation heeft de koffie al klaar staan.